iPhone hack

Ik ben, denk ik, niet de enige die het serieus overweegt om een iPhone te bestellen in de States. Niet waar Pietel? Zeker nu de dollar zo belachelijk laag staat (€1 = $1,4089). Voor zij die geen zin hebben om de exacte prijs te berekenen van zo’n geil stukje techniek, hij kost omgerekend €289 ($399). Het enige (serieuze) probleem is dat hij niet bruikbaar is op het Europese vasteland. Shit. Maar voor dergelijke problemen zit de verzamelde whizzkidwereld niet stil. Simlocks, region codes, firmwares, … ze zijn niet meer veilig de dag van vandaag.
iPhone
Maar is het wel veilig om een iPhone te hacken? Straks zitten we allemaal misschien met een onbruikbare baksteen in onze broekzak. Apple communiceert heel stoer, want een iPhone hacken zou leiden tot onherroepelijke schade.
Nu geloof ik daar niet veel van, wat moet Apple anders vertellen? Ik ga het nog even afwachten en dan bestel ik er eentje. Voor de mensen die de stap al gezet hebben, deze site legt stap voor stap uit hoe je het hackproces doorloopt: http://iphone.unlock.no/. Ons aller Cain, de eigenaar van Zattevrienden, heeft via deze website ook zijn eigenste iPhone gehackt.
Bekijk  hier de beelden

2 Responses to “iPhone hack”


  1. 1 Pietel oktober 10, 2007 om 5:43 am

    €1 = €1,4089 ? Daar zou ik graag eens wat centen doorjagen.

    De 4 gig versie kost trouwens slechts $299.

  2. 2 janso oktober 10, 2007 om 9:42 am

    Excuses, dat moest natuurlijk dollar zijn🙂
    Mja, maar ik zou toch voor de 8 gig gaan..


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031