Gefopt?

In mijn vorige (re)post had ik het over de Play-doh bunnies van Sony die mij maar matig konden bekoren. Ik vond de spot eigenlijk absoluut niet aantrekkelijk, ik werd zelfs een beetje misselijk van de stop-motion beelden. Waar ik dan wel voor viel, was de muzikale topkeuze. Wat kan er nu fout gaan met de Stones op de achtergrond? Sony had het publiek al voorverwarmd met een teasertje, we wisten dus dat het iets groots moest worden. En met alle respect voor de vele medewerkers, I wasn’t blown away.

BUT

Op mijn dagelijkse blogronde kwam ik voorbij Sideburns, en wat lees ik daar? Sony komt op de proppen met een nieuwe ad, “enkel” voor de Egyptische markt. Ahùm, bestaat er dan zoiets als een Egyptische afzetmarkt voor flatscreens? En moest het bestaan, zou Sony dan een betere big budget spot wijden aan het land van de farao’s? 
Heeft Sony ons gefopt? Ik durf het niet met zekerheid zeggen, Play-doh moet toch ook heel wat duiten gekost hebben. Of misschien krijgen we gewoon 2 spotjes die nog meer Bravia’s moeten verkopen. Misschien was het de bedoeling van Sony om een hele polemiek te starten over de, al dan niet, gestolen beelden om zo meer de aandacht te trekken. Nonetheless, de nieuwe spot is een staaltje eyecandy. Het is meer in de lijn van van de vorige spots, en de hele setting heeft iets magisch. Toch koop ik geen Bravia, nah.

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031