Mortierbrigade going fout

Op mijn vorige blog had ik het al eens over de manier waarop de Mortierbrigade tegenwoordig haar publiek aanspreekt, nl. gewoon zoveel mogelijk volk spammen. In die spammail vind je een handeltje Youtube filmpjes en wat “gedurfde” taal. Zo probeert dit reclamebureau ons in te lichten over het feit dat Peter van de Veire iets van plan is op 15 oktober. Zoals ik al zei vind ik dit redelijk plat, dus ik stuurde een mailtje terug naar de Mortier headquarters. Geen reply of course…

Tot vandaag een nieuwe spammail arriveerde met opnieuw een lijstje filmpjes en NOG gedurfdere taal. Wel Mortier, een tweede welgemeende fuck you. Uw filmpjes zijn ronduit slecht en uw turbotaal zuigt apenballen. Ik ben blijkbaar niet de enige die gepest wordt, ook Michiel Vuijlsteke e.a. werden al verblijd met de onderstaande boodschap.

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031