Above & below

In de reclame krijg je dikwijls heel wat trendy woordenschat naar je kop geslingerd, maar iedere ad junkie kent ongetwijfeld de termen above-the-line en below-the-line. Zit je in de reclame en ken je ze niet, dan zit je in het verkeerde vak. Soit, voor al diegenen die er nog aan twijfelen:

abovebelow

Nu ja, dit schemaatje bestaat ook weer al een heel tijdje en het zegt op zich niet veel. Reclame wordt pas boeiend wanneer alle afzonderlijke elementen mooi in elkaar gaan passen, geïntegreerde reclame dus. Op de blog van LDV vond ik een interessante (up to date!) slideshow van Pieter Berwaerts. De slideshow geeft een realistisch beeld van welke communicatiemixen het meest voorkomen, welke nieuwe media hot fudge zijn en welke social media in aanmerking komen voor reclamedoeleinden. Thanks voor de toelichting, Pieter.

0 Responses to “Above & below”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031