Keukenrol

Een groepje creatieven die in Cannes een zilveren leeuw hadden gewonnen, mochten op de Cannes Lions Amsterdam hun favoriete printcampagne van het voorbije jaar voorstellen. Zij kozen voor een campagne van Scott-keukenpapier die ontwikkeld werd in Kuala Lumpur door JWT. Reclame maken voor zulk een saai product is niet echt een cadeau, maar het moet gezegd, de mannen van JWT hebben hun best gedaan. De visual geeft perfect aan waar het product voor staat, daarbij geeft de optische illusie een leuke dimensie aan de advertentie. Geheel terecht won dit pareltje ook een zilveren leeuw op het welbekende reclamefestival.

via. Reclamewereld.blog.nl

0 Responses to “Keukenrol”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930