Nudity

Een heerlijke spot vol gevoel die mij onmiddellijk doet denken aan het werk van Spencer Tunick. Kan iemand mij vertellen wie er achter deze spot zit?

6 Responses to “Nudity”


  1. 2 gerda november 13, 2007 om 11:43 pm

    dit aar= dit jaar natuurlijk

  2. 4 gerda november 13, 2007 om 11:55 pm

    Het was geen moeite, ik kende de spot en de links zaten gewoon in mijn bookmarks, maar ik heb ff naar “Me, myself & eye” gekeken, en spontaan welt de vraag bij me op of u ons gewoon voor de gek houdt met uw vraag of ze dubbel is en ik hier iets mis, gezien de sector waarin je werkt?

  3. 5 janso november 14, 2007 om 12:00 am

    Nee beste Gerda, ik hou u niet voor de gek.🙂
    Ik probeer zoveel mogelijk blogs door te neuzen en up-to-date wat betreft awards, hypes, media, … Spijtig genoeg heb ik ook niet alles gezien. Maar u bedotten, nooit!

  4. 6 gerda november 14, 2007 om 7:36 am

    Mijn excuses, ik geloof u op uw woord.

    U deed me gewoon even twijfelen.

    *gr*


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930