Vettig haar.

Het is niet simpel om origineel uit de hoek te komen met ambient media, maar tegenwoordig duiken er geregeld toffe initiatieven op. Zo bedacht Lem, een chinees reclamebureau, een leuk idee voor Pantene Shampoo. Ergens in een shopping center in Shanghai plaatste Lem een real-life pruik van ettelijke meters over de middenbalk van de roltrap. Leuk idee en zeer toepasselijk, de slogan luidt immers: “Silky touch. Irresistibly smooth.” Uiteraard gaat iedereen aan het nephaar voelen of het echt zo silky is als Pantene beweert. Maar dan stel ik mij toch de vraag of die selling proposition nog wel opgaat bij de 974ste Chinees die met sushivingers over de gigapruik aait. Tof idee, maar niet doordacht.

pantene.jpg

1 Response to “Vettig haar.”


  1. 1 Yannick november 18, 2007 om 10:54 pm

    doet me een beetje denken aan deze:

    die vind ik supergoed gevonden

    die van pantene is ook goed gevonden, maar zoals je zelf al zegt, als de silky touch de basis vormt voor de campagne is en het haar niet ‘silky’ is, is dat wel nefast voor je credibility.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930