Blogstatistieken

Het houdt mij niet zo sterk bezig, toch kijk ik af en toe eens naar m’n statistiekjes. Toen ik nog mijn verhaal deed op de Skynetblogs, haalde ik dagelijks +- 250 bezoekers. Het moet wel gezegd dat veel van deze bezoekers absoluut niet kwamen om mijn hersenschimmen over communicatie te lezen. Nee, zowat 60 à 70% kwam via Google snel iets meepikken en dan verdwenen ze terug in cyberspace. Content is king of course.
Dat is één van de redenen waarom ik m’n schriftje bij Skynet gedumpt heb. En dat is ook de reden waarom ik hier niets schrijf over t*kioh*tel, ph*tosh*p cr*cks of ttn.
Dus ben ik hier een viertal maanden geleden met een propere lei begonnen. Als ik nu kijk naar de dagelijkse dosis passers-by, dan is dat toch heel wat teruggevallen (100 à 150/dag), en maar goed ook, want u léést hier ten minste iets. Of het dan al de moeite is of niet dat laat ik aan u over. Ik ben wel eens benieuwd hoeveel nieuwsgierigen andere bloggers dagelijks naar hun schrijfsels weten te lokken. Komop clopin, dikkie, pietel, sideburns, bram, communicatieventjes, buzzende bijtjes, Michel en alle anderen! Mensen het is uw payroll niet, laat eens zien wat ge binnenhaalt. Replyen!

11 Responses to “Blogstatistieken”


  1. 2 sideburns november 21, 2007 om 10:21 pm

    wie leest Sideburns? gij en nog een stuk of 2 à 3 andere;-) nee, we zitten een beetje met gelijkaardige bezoekersaantallen

  2. 3 Buzzing Bees november 22, 2007 om 12:48 pm

    Yep, same here. Al zijn er soms hoge pieken bij posts over ttn😉

  3. 4 Robbie Veldwijk november 22, 2007 om 1:25 pm

    Slim dat je bent gaan veranderen, en ik heb ook hoge pieken. Dat hangt echt af per dag.

  4. 5 Bram november 22, 2007 om 6:31 pm

    Wat moeilijker te bepalen aangezien we een publiek op youtube en op onze website hebben, maar het zweeft rond de 250 alles bij elkaar.

  5. 6 Dieter november 22, 2007 om 10:05 pm

    Communicatiemannen schommelen nu sinds onze start in juli rond de 200 per dag. In tijden van SVJH verkiezing ligt dat aantal echter hoger. Zo, dat weet u ook weer😉 Nog verzoeken tot bekentenissen?

  6. 7 super4004 november 23, 2007 om 3:25 pm

    ttn helpt, vorige week nog getest🙂
    maar normaal gezien schommelt dat rond de 40. niet veel dus. kan ik daar iets aan doen ?

  7. 8 Lapin McAdam november 23, 2007 om 8:49 pm

    Ale bon, omdat gij het zijt, en ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig ben naar iedereen zijn statistieken:

    (stats van http://www.asfaltkonijn.be)

  8. 10 janso november 27, 2007 om 9:36 am

    Goed zo, goed zo🙂
    Maar er zijn er nog die niks van zich laten horen. Voor de dag ermee!


  1. 1 Ntone » Blog Archive » Blogstatistieken Trackback op november 28, 2007 om 5:30 pm

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930