The medium is the..

Ik hou van goeie ambient outdoor ads. Een clevere creatief weet via dit soort reclame haarfijn een link te leggen tussen de boodschap, het medium en het product. Op ads of the world zijn er talloze van dit soort reclameuitingen te vinden, bekijken die handel. Via tits&tats van Skolgen kwam ik er weer zo’n leuke tegen die’k nog nergens anders gezien had: WWF billboards. De verplaatsende zon werpt een veranderende schaduw op het billboard, wat het stijgende waterpeil van onze oceanen weerspiegelt. Via deze weg wil WWF of course de klimaatsveranderingen aankaarten.. Shadow hoardings, ze zijn vét in!

PS: Virale commentaren komen eraan.

0 Responses to “The medium is the..”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930