Erover?

Ik vind dat er soms nogal voorzichtig omgegaan wordt met bepaalde campagnes, merken kunnen heus wel wat hebben. Maar de guerrilla voor Deathproof vond ik, euhm, op het randje.. Voor de deuren van het Tuschinski filmtheater in Rotterdam, de cinema zoals ze bij ons zeggen, vonden de voorbijganger een afgerukte arm met in de hand de release van de laatste Tarantino DVD. Een aandachtstrekker, dat wel, maar ik denk dat sommige voorbijgangers dit niet direct kunnen smaken. De doelgroep is natuurlijk wel de fans van blood & guts, dus qua targetting zit dat wel snor. In eerste instantie deed het mij wat denken aan de guerrilla voor de Soprano’s, die met de arm die tussen de kofferklep, maar dan iets gruwelijker. Ach ja.. De campagne is een creatie van het Amsterdamse reclamebureau New Message.

tarantino.jpg

2 Responses to “Erover?”


  1. 1 Marnick december 6, 2007 om 10:49 am

    Ik vind het echt een cool idee:) Het valt op en mensen weten direct welke inhoud ze mogen verwachten. En het is er helemaal niet over. Misschien wel gruwelijk om zo een arm te zien liggen op straat als je niet meteen weet dat het om een campagne gaat, maar toch. Mensen hebben sex met kinderen, broers en zussen die elkaar uitmoorden,… De krant staat er elke dag vol van. Dus als dit erover zou zijn dan ben ik de paus:)

  2. 2 dipfico december 6, 2007 om 3:56 pm

    Maar in de krant heb je nog het recht om het niet te lezen. Hier wordt je er met geconfronteerd willens nillens…
    Maar ik vind het een sterke actie!


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
december 2007
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31