iPhone home.

Nog een klein weekje en ook mijn gloednieuwe iPhone valt hier in de bus. Een ex-collegastudent doet zijn laatste weekje uit bij Duval Guillaume New York, en hij is zo vriendelijk geweest om in de Apple store een pakje voor mij op te pikken. Thx PJ!

Er zijn er al heel wat in circulatie, hoewel er hier nog steeds geen officële provider is voor hét gadget van het moment. Het is in feite wel een gokje, want waarschijnlijk zal mijn iPhone een versie 1.1.2 OTB zijn, en het is juist die versie die nog niet te unlocken is. Maar na wat opzoekwerk vond ik een verdeler die een hardwarematige hack verkoopt die de iPhone wijsmaakt dat er een AT&T simcard inzit. 

De  zogenaamde Hypercard leidt dus je Amerikaanse telefoon om de tuin zodat je zonder problemen kan bellen via een Belgisch netwerk. Anyhow, binnenkort zal er wel een makkelijkere manier gevonden worden om het toestelletje simlockfree te krijgen.

Nog een klein weekje wachten, hopen dat hij niet tegengehouden wordt aan de grens, en ik kan ook beginnen prullen. Als er mensen zijn die ervaring hebben met het unlocken, geef me dan even een seintje. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Cain, Yannick, Gilles, Pieter, …?🙂

 To be continued…

2 Responses to “iPhone home.”


  1. 1 Yannick december 25, 2007 om 3:32 pm

    Laat maar weten wanneer hij is bezit is..🙂

    merry x-mas!


  1. 1 Apple » iPhone home. Trackback op januari 15, 2008 om 12:35 pm

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
december 2007
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31