Voornemens

Hoe je’t ook draait of keert, elk jaar krijg je wel de goede voornemens van Jan en alleman naar uw kop gezwierd. Automatisch begin je dan zelf ook een mindlist op te stellen van dingen die het afgelopen jaar beter gekunnen hadden. En aangezien ik de voorbije dagen niets vernoemenswaardig tegengekomen ben, mede door weinig tijd, post ik hier even mijn shortlist. In volgorde van belangrijkheid:

1. Stoppen met roken (hoe cliché kan je het bedenken, maar het moet er eens van komen)
2. Vijf kilo wintervet eraf fitnessen (na de torso van Will Smith in I am legend gezien te hebben)

– “mens sana in corpore sano” wordt m’n slagzin in 2008 –

3. Meer aandacht voor my girl (pas op 3 omdat ze al veel aandacht krijgt :))
4. De goede lijn van LDV doortrekken in 2008 (ja, we zijn goe bezig)
5. Nog meer vakliteratuur / reclameblogs lezen (pas op 4 omdat dit al een dagelijkse bezigheid is)
6. Minder voetbaltrainingen overslagen (er is een reden, trainer:))

Als’k hier in slaag, is 2008 een verdomd goed jaar geweest.

De beste wensen all of you!

Janso.

8 Responses to “Voornemens”


  1. 1 Mick december 31, 2007 om 11:43 am

    Veel succes met je voornemens, feest ze vanavond en beste wensen.

  2. 2 janso december 31, 2007 om 1:44 pm

    thx mick🙂 mooie trouwfoto’s btw😉

  3. 3 Janine de Vries januari 2, 2008 om 1:55 pm

    Beste Kristof,

    de beste wensen voor 2008! En wat goed dat je het voornemen hebt om te stoppen met roken!

    Wist je dat als je stopt met een hulpmiddel, de kans van slagen een stuk groter wordt?

    Op http://www.stoppenkunjeleren.nl kun je heel eenvoudig, door een paar vragen te beantwoorden, een hulpmiddel kiezen dat het best bij je past.

    De Hulpmiddelenwijzer wordt je gratis aangeboden door STIVORO voor een rookvrije toekomst. Veel succes!

    Groet, Janine de Vries, STIVORO

  4. 4 janso januari 2, 2008 om 5:07 pm

    blogvertising in de comments, het is eens wat anders🙂
    Maar ik ga het zeker bekijken Janine

  5. 5 Marnick januari 2, 2008 om 7:10 pm

    Jaren geleden is onze Janso begonnen met paffen
    waarschijnlijk ne shitload aan piefkes en een dozijn sloffen vol met saffen
    oh wat was je toen toch een stoere jongen
    Nu ben je ouder en ga je 2008 in met een schuldgevoel en verschrompelde longen
    Toch is het niet nodig om je echt druk te maken
    Even doorzetten en je hebt terug genoeg zuurstof om het te schreeuwen van de daken
    bppprrrr IK rr HOU rr VAN rr RECLAME prrr EN rrr HEB ZOJUIST rrr IN prrr 2008 rrrr AL tttt EEN VOL UUR rrrr AAN MIJN VRIENDIN trtrrr BESTEED prrrrtttt…
    Dit waren jouw goede voornemensen in een scheet
    Ik wil nu enkel dit nog zeggen
    doe zo verder met je vriendin, vrienden, werk en blog
    en wie weet bevind ik mij binnenkort in jou kielzog
    hopelijk brengt 2008 mij leuk werk, veel plezier, mooie reclame en interessante mensen
    Janso een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!!!

    See ya!

  6. 6 janso januari 2, 2008 om 8:13 pm

    lyrischer had ik het niet kunnen zeggen.. Who’s your dealer?🙂
    je zit intussen bij rca zeker? Keep me updated!

  7. 7 Marnick januari 3, 2008 om 12:18 pm

    Never use your own product;-)

    Ik zit nog niet bij RCA. Stage begint pas op 10 maart dus eerst nog een weekje London, een weekje snowboarden, vier weken exames en dan is het pas D-day:)

    Zal blij zijn als het zover is. Nu met al da schoolwerk, pfff, heb zelfs geen tijd om aan mijn nieuwe wordpress blog te werken:(

    greetz


  1. 1 Soms.. « Communication crap Trackback op januari 3, 2008 om 11:27 pm

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
december 2007
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31