Siegfried B.

Ik vind het ook spuuglelijk en qua usability vind ik het nog zwakker, maar omdat er al elvendertigduizend blogs vol commentaar over www.deredactie.be staan, maak ik er niet te veel woorden meer aan vuil. Mijn gedacht neigt dit erg hard naar de watisuwexcuus-campagne en de visuele stijl van vtm, maar dan erg slecht gephotoshopt;

deredactie-excuus2.jpg

Om het met de woorden van Clopin te zeggen; join the rebellion @ www.de-red-actie.be
Wat mij wel een beetje geschokt heeft, is dat dit een ontwerp is van het anders zo vermaarde One agency (via Houbi). Ik denk dat Jo (Caudron) en zijn team aan het werk kunnen met de eerste correctierondes. Succes :s

P.S.: Even ter zijde, de mevrouw die bij het beeldarchief van de VRT werkt is een erg onvriendelijk en apathisch persoon. Wees op uw hoede als u fragmenten nodig heeft voor al uw CCB-inzendingen. Dit heeft uiteraard niets met de website van deze zender te maken, maar ik moest ergens mijn frustratie kwijt. 

0 Responses to “Siegfried B.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
januari 2008
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031