Wreckless Eric

Er zijn zo van die indrukken, geluiden, beelden, smaken en andere prikkels die lang blijven hangen. Toen ik voor de eerste keer op Jef’s blog een scene uit “Stranger than fiction” zag, kreeg ik spontaan een kippenvelmoment. Dat zijn van die beelden/gevoelens die bij een bepaalde andere prikkel plots opnieuw kunnen opduiken. If you know what I mean? Ik hou van dat soort ervaringen, en op dat moment wéét je ook dat die ervaring in je geheugen gegrift gaat staan.

– What touches one’s soul, engraves one’s memory. –

De scene uit “Stranger than fiction”… (song: wreckless eric – whole wide world)

De manier waarop zij in de keuken staat, verwonderd naar binnen getrokken wordt, met verbazing kijkt naar hoe mooi haar lover over haar zingt, hoewel hij geen noot kan zingen, hoe passie de overhand krijgt, hoe… You do know what I mean🙂

Thanks for all the wonderful posts, Jef.

3 Responses to “Wreckless Eric”


  1. 1 Johan-Lou Verwimp januari 19, 2008 om 8:00 pm

    Amaj, dat nummer heb ik ooit als zestienjarige nog gezongen, in m’n eerste groepje, genoemd The Plasstronts. Als ik dit stukje film zie, dan krijg ik verdomd veel goesting om dat nummer nog eens vast te pakken.
    En dat terwijl diezelfde Wreckless Eric er wel voor zorgde dat ik na z’n optreden in Herenthout naar de oorarts moest, wegens te dicht bij de boxen gestaan, begod.

    En, ja, ne gelukkige verjaardag, den 23e (want dan ben ik te ver weg om jou live m’n gelukwensen over te maken)

  2. 2 janso januari 20, 2008 om 6:32 pm

    Super Lou! ‘k vind het echt een zalig nummer, en het werd leuk gebruikt in “Stranger than fiction”. Misschien een ideetje voor een LDV Karoake? Waar zit je de 24e btw?🙂

  3. 3 johan peels mei 11, 2009 om 7:48 pm

    Beste Muziekvrienden,

    Samen met een andere Wreckless Eric fan, organiseer ik op 1e pinksterdag 31 mei 2009 een huisconcert met Eric en Amy.
    Het is ’s avonds in Dommelen (Nederland)en er zijn nog enkele plaatsen vrij voor fans uit de Whole wide world!
    Entree inclusief drankjes 20 euro maar maximaal 25-30 personen, dus lekker klein en gezellig!

    Meer weten of aanmelden, mail even
    johanpeels@hotmail.com


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
januari 2008
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031