Hoe iPhone hacken?

Omdat ik zowat elke dag de vraag krijg hoe ik mijn iPhone gehackt heb, wil ik er nog één laatste post schrijven. En dan wil ik er nooit nog een vraag over krijgen.🙂 DUS:


* UPDATE *

Vergeet alle x-sim, stealthsim, “whatever” cards…

Nu is er ZiPhone, een klein tooltje waarmee je moeiteloos je iPhone jailbreakt, activeert of restoret. Jouw geïmporteerde iPhone is gehackt op minder dan 5 minuutjes tijd en dat volledig zonder gevaar.
Zelfs de allernieuwste versies moeten er aan geloven, twijfel dus niet om dit tooltje op jouw phone te laten lopen. En nee, ik heb geen aandelen bij ZiPhone🙂

Hier te downloaden!

(De hacking procedure vergt geen enkele technische kennis – het beperkt zich tot een usb-kabel inpluggen)

——————————————————————–

* OUD NIEUWS *

Eerst en vooral zoek je uit op welke firmware jouw iPhone draait. Als je op de eerste versie (1.0.0) zit, heb je geluk, dan is er een eenvoudige softwareoplossing om je telefoon te unlocken. Zo ga je te werk.

Maar ik denk dat ongeveer 90% van de iPhones die nu in circulatie zijn, beschikken over firmware 1.1.2, d.w.z. dat er geen manier is om je telefoon met software te unlocken. Je kan hem wel jailbreaken, downgraden naar 1.1.1 en terug upgraden naar 1.1.2. Als je dat gedaan hebt, kan je hem al gaan gebruiken als iPod Touch. Die jailbreak is relatief eenvoudig, maar je slaagt best geen stap over. Ik ga niet alle 25 stappen hier oplijsten, het hele proces is hier minutieus uitgelegd, en het werkt perfect! Ook even vermelden dat hier zo goed als niets fout kan gaan.

Natuurlijk heb je jouw iPhone niet gekocht om te gebruiken als Touch, spijtig genoeg kan je een 1.1.2 dus niet softwarematig unlocken. Ik heb een Easysim gekocht bij een student uit het Gentse, een heel eerlijke kerel die bereid is om je te helpen bij het unlocken van je toestel. Dat kaartje gaat samen met jouw sim in de iPhone, het laat de telefoon denken dat er een kaartje van AT&T in zit. Als je de jailbreak gedaan hebt, bestel je hier je kaartje (38 euro), je plaatst het volgens deze instructies in de telefoon, en je bent klaar om uren te bellen en te smsen. En je bent vooral klaar om er mee aan den toog te stoefen.😉

sims.jpg

In short:

1. Check firmware
2. Jailbreak en downgrade je toestel – op deze manier
3. Koop hier een Easysim/Kingsim – plaats het als volgt in je Phone.
4. Bel en SMS

Let op: tijdens de laatste Keynote van Steve Jobs, werd een nieuwe firmware voorgesteld: de 1.1.3. Deze firmware is nog niet te jailbreaken, en dus ook niet te unlocken met een speciale bypass-sim.

Laat je trouwens niet afzetten door unlockservices die je 150 euro aanrekenen, pure waanzin. Terug over naar reclame!!

3 Responses to “Hoe iPhone hacken?”


  1. 1 bjorn september 10, 2008 om 8:31 pm

    hallo,
    Ik heb een probleem met mijn iphone, ik krijg hem niet inorde, kan jij of wil jij dat voor mij doen of mij erbij helpen?

    mvg
    bjorn

  2. 2 Mark oktober 12, 2008 om 8:55 pm

    Ik heb een Iphone meegenomen uit Amerika en via een Unlock-simkaart laten unlocken. Kijk hier maar eens:
    http://www.unlocken-iphone.nl/unlock3gsim.htm

  3. 3 Frederik januari 21, 2009 om 7:51 pm

    Hallo,

    heeft het nut om het programma in kwestie te downloaden wanneer een iphone onbruikbaar is omdat hij per ongeluk geupgrade is via itunes ?

    mvg en alvast bedankt


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
januari 2008
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031