I’d hire this guy

mgraph.jpg

Via Topberichten op WordPress stootte ik toevallig op de blog en de showreel van Tom Geraedts, een 19-jarige Nederlander uit Breda met een passie voor Motion Graphics. Op 5 februari vertrekt hij naar New York om zijn eindstage af te werken. This guy got some serious skill…

Als’k zoiets zie, denk ik altijd dat’t leven te kort is om de dingen te leren die ik allemaal onder de knie wil krijgen. Enkele levensdoelstellingen heb ik al gehaald, maar ik moet er nog zoveel halen… Motion graphics is het zoveelste onderwerp in m’n to-do list, na gitaar leren spelen, een boek schrijven, advertising genius worden, en ga zo maar voort…

What’s your ultimate dream? 

4 Responses to “I’d hire this guy”


  1. 1 jwef januari 29, 2008 om 10:14 pm

    Ben al bezig met m’n boek😉

  2. 2 Tom Geraedts januari 30, 2008 om 12:51 pm

    Het is inderdaad mijn grote droom om een motion-graphic meester te worden! Ik heb het gevoel dat ik nog maar zo’n klein gedeelte van programma’s als Aftereffects ken! Verder heb ik ook Cinema4D gebruikt.

  3. 3 Buzzing Bees januari 30, 2008 om 2:30 pm

    Hoofdredacteur worden van Rolling Stone…


  1. 1 Petite oeuvre en Motion Graphic @ Chacsam.be Trackback op februari 2, 2008 om 12:06 am

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
januari 2008
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031