Norbert

Ik vind het toch maar triest dat er mensen zijn die op zoek gaan naar fouten in de legale teksten, u ook beter bekend als de “kleine letterkes”. Norbert Verwijver is zo’n heldhaftig type, dat Robin Hoods-gewijs (hij heeft zelfs het hoedje – mijn god), bonnetjes uitpluist om zo allerlei winkels te plunderen.

Ik vind het eigenlijk nog triester dat dit een uitgebreid topic is in het journaal op Eén: er werd verteld hoe N. de Berca in Merksem legaal leeghaalde en hoe groot zijn buit wel was. Goed zo openbare omroep, zet nog wat meer mensen aan om op zoek gaan naar gaten in kortingsacties…

3 Responses to “Norbert”


  1. 1 Dieter april 15, 2008 om 1:34 pm

    Natuurlijk is het mierenneuken van het ergste soort. Echter vind ik het wel leuk dat niet Jan, maar Norbert met de pet grote bedrijven even een neus zet. En eens voor het gerecht loopt dit waarschijnlijk toch op een sisser af…

  2. 2 Aïda april 16, 2008 om 6:03 am

    Ik vind dit helemaal niet triestig. Geweldig zelfs.

    Multinationals en grote bedrijven doen niet anders dan op zoek gaan naar “de kleine lettertjes” om op het randje van de wet te balanceren. En die hebben er dan nog een heel leger juristen voor.


  1. 1 mag ik ze of mag ik ze niet? « blog der zuchten Trackback op april 19, 2008 om 8:25 am

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930