Headbangers

I’m proud to present our latest creation. De voorbij weken ben ik bezig geweest met de ontwikkeling van de online lenzencampagne voor Pearle: www.gratismaandlenzen.be
De campagne richt zich naar jongeren/studenten, en zou de verkoop van lenzenpaketten een boost moeten geven. Een tijdje geleden had ik hier al de eerste fase gepost, die van de student en de blote borsten. U weet wel… Of ben ik dan iets te overmoedig?

Banners: http://client.theparkinglot.com/LDV/pearle/video_banners

Fase twee richt zich nog steeds naar studenten, en met het oog op de zomerfestivals, ontwikkelden we een campagne met headbangers. Een erg leuk projectje, voor een toffe klant, met *ahum* een mooi resultaat.

Comments, please!


AD: Stijn Klaver & Katleen van Ruyskensvelde
Copy: Stefan Dias
CD: Johan De Witte
Account: Ann Hostens – Katrien Vreys – Kristof Janssens

6 Responses to “Headbangers”


  1. 1 Yannick april 26, 2008 om 2:26 pm

    onderste banner vind ik de beste

  2. 2 Ruben april 27, 2008 om 7:04 am

    De bovenste banner. De andere twee verraden de clou al meteen.

  3. 3 Yannick april 27, 2008 om 3:01 pm

    @Ruben:

    Clou wordt inderdaad al meteen verraden, maar denk niet dat dat een slechte eigenschap is in dit geval. 2 redenen:

    1) Meeste mensen kijken niet al te lang naar video-banners tenzij de content iets is wat die bepaalde kijker uitermate interesseert. Maar algemeen is de attention span voor banners niet al te lang, zeker niet als de content van de rest van de pagina interessanter is voor de persoon in kwestie.

    2) Je weet niet op welk moment het oog van de kijker op de banner valt. Kan dus evengoed zijn dat de kijker dus eerst de clou ziet en daarna pas het begin van het filmpje. (als het filmpje zou loopen)

  4. 4 janso april 27, 2008 om 5:02 pm

    Eyeblaster banners loopen niet.. Ze mogen maar 15 sec duren en slechts 1x afgespeeld worden. De bedoeling is dus om de clou snel te snappen.

  5. 5 tino april 28, 2008 om 12:49 pm

    de onderste natuurlijk! Du’h, dit is internet hé mannen. Geen gedoe met de clou, het moet ALTIJD duidelijk zijn, zeker in een banner.

  6. 6 zjoske mei 2, 2008 om 2:50 am

    komt me bijzonder bekend voor, als triple a-er


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930