Viraal verhaal

Velen worden er moe van, maar ik hou van goede virale filmpjes. Een viral slaagt enkel als het idee echt goed is en als je alle plus- en minpunten van het medium echt kent. Motorola zette voor de lancering van de Z10 een filmpje op the Tube – je liefde online ten huwelijk vragen is niet echt alledaags. De interesse van veel mensen is dan al gewekt, tijd om het nu ook tot het einde te bekijken. Na 1:30 min zie je dat het eerst leuke idee reclame is voor het laatste gsmmetje van Motorola. Je voelt je als kijker wat om de tuin geleid door het merk – niet echt een positieve situatie.

Een viral wordt pas een viral als ‘ie ook echt verstuurd wordt naar vrienden, collega’s, … Ik denk dat dit filmpje al veel van z’n virale kracht verliest als je als kijker “bedot” wordt. Echt wild van de executie ben ik ook niet, er zat meer in denk ik. Smaken verschillen natuurlijk wel. Om toch wat views te genereren zal ik het alvast even posten.🙂

 

0 Responses to “Viraal verhaal”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031