Stockbeelden

Ik heb de nieuwe ‘cloud computing’ laptopjes nog niet kunnen uittesten, maar het boeit me wel. Voor wie de term nog niet gehoord heeft: zowat al je applicaties zijn online terug te vinden, d.w.z. dat je geen mega HD en een superprocessor nodig hebt om daily business te doen. Nu ja, een echte vervangers voor je laptop zijn de dingetjes niet, maar eerder wel een digitale reisgezel (dixit Netlash). Het mobiele leven doet dus nu echt zijn intreden.

Momenteel ken ik twee types mini laptopjes: de Asus eee Pc en de MSI Wind. Leuke toestelletjes, de ene al iets meer voordelen dan de andere. Ze worden perfect in de markt gezet door de aanbieders; seeden veel blogs, hebben eigen twitter-kanalen, … Ideaal om de Millenium Generation te bereiken.

Wat doen ze wel fout? Dezelfde stockbeelden gebruiken in advertenties.

U weze gewaarschuwd🙂

PS: Ik blijf toch nog even bij m’n iPhone, digitale reisgezel genoeg op dit moment.

2 Responses to “Stockbeelden”


  1. 1 Imke Dielen juni 4, 2008 om 5:18 pm

    Lijkt me in eerste instantie ook nog iets te lomp om overal mee naar toe te sleuren. Als er plaats is wordt de laptop opengeklapt en is er geen plaats… ik heb dringen een iPhone of andere versie nodig die me kan helpen met mails en twitter😉 Maar liever geen mini/beperkte versie van de laptop.

  2. 2 janso juni 5, 2008 om 10:27 am

    Ondanks het feit dat er nogal smalend gedaan wordt over de iPhone (hype,verouderde technologie, ..), ben ik er toch heel content van.
    De snelheid waarmee je overal mails kan checken, surfen, twitteren, blogposts doet, maken dit toestelletje onmisbaar voor mij. Geen Blackberry, HTC of andere voor mij!


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031