Gates of hell

Ik stelde mij daarstraks nog de vraag waarom ik blijf bloggen hier. Zowat 70% van de zaken die ik hier wil neerpoten zijn ofwel irrelevant ofwel redelijk subversief. Ik spreek hier niet geheel onafhankelijk, de meesten weten dat ik in een reclamebureau werk en dat blogzaken nogal moeilijk liggen binnen dat wereldje. Dat laatste is dus de reden waarom ik blog “met de rem op”. Niet dat ik hier bepaalde mensen direct zou aanvallen of kwetsen, maar een gekruide mening is altijd leuker om te schrijven en te lezen dan een objectief stuk. TOCH vind’k nog altijd leuk om af en toe wat rubbish te schrijven.

Anyhow, dan blog ik maar iets volledig irrelevant!

Via Robin (op twitter) kwam ik terecht op een blog waar allerlei mysterieuze plaatsen, gigantische drilling tools, geheime schuilkelders, fout afgelopen experimenten en andere rariteiten gepost worden. Wat ik hier even wil delen is what they call “The Door to Hell”. In Turkmenistan, Darvaze meerbepaald, was men in 1971 op zoek naar aardgasbellen. Op een bepaald moment is het (serieus) fout gegaan en is er gat geslagen van 60 meter doorsnee. Om te voorkomen dat er giftige gassen uit de krater zouden komen, heeft men besloten om het zootje in brand te steken. Since that day it is still burning. Gewoon effe kijken:

Youtube:

Irrelevance rocks!

0 Responses to “Gates of hell”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031