Billy: Because I like/love you

In één van mijn vorige posts vroeg ik om 100 goede doelen te verzamelen, intussen zit ik al aan 64 mooie initiatieven om te sponsoren. Waarvoor dank allemaal. Ik heb deze nodig voor de online lanceringscampagne van een nieuw online product: Billy. Billy is een initiatief van enkele Belgische entrepreneurs die al even broeden op dit product.

Wat is Billy.be?

Billy (Because I like/love you) is een virtuele prepaid giftcard die je kan gebruiken om eender wat online te kopen. Het is een leuke cadeau kredietkaart die je de mogelijkheid geeft om overal online te betalen waar MasterCard geaccepteerd wordt. Om iets meer van de sluier op te lichten, heb ik hieronder even een kleine promofilmpje toegevoegd:

Binnen 27 dagen 9u en 25 minuten wordt Billy officieel gelanceerd. Alhoewel, vanavond mogen de Girl Geeks en de Open Coffee-ers in primeur het product testen. Ik ben benieuwd.

2 Responses to “Billy: Because I like/love you”


  1. 1 Jwef augustus 20, 2008 om 12:52 pm

    Dacht even dat er “boner” op die enveloppes stond.

  2. 2 janso augustus 20, 2008 om 1:22 pm

    Het is dan ook een Boner Bon.😉


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031