Geld.

Beurskelderende orkanen, banken in problemen, rentevoetcampagnes, nog nooit ben ik zo overspoeld geweest door allerlei berichten uit het bankwezen. Als een bank van campagne doet, dan doet ze dat meestal met veel toeters en bellen. Overal zie je bank… én de daarbij horende rentevoet. Fortis, ING, KBC, u kent de campagnes wellicht allemaal. Maar waar moet je tegenwoordig heen voor de gunstigste rentevoeten, de beste leningen, en interessantste extra voordelen? Ik hoor het graag van u. Wat zijn uw ervaringen met uw bank(en) en heb je terechte bemerkingen?

Over toeters en bellen gesproken. Kijk eens wat Kaupthing (slik) Edge met het Nieuwsblad aangevangen heeft. Je kan tegenwoordig niet alleen HLN.be inpakken met het tri-ad bannering, ook het Nieuwsblad kan je volledig branden.  De boodschap is duidelijk, maar dit is voor mij echt overkill. Verder geeft de grafische vormgeving met niet echt het vertrouwde bankgevoel (X-files hello?) – ook de site is (voor mij) niet professioneel genoeg opgemaakt om geloofwaardig over te komen.

1 Response to “Geld.”


  1. 1 Nick september 16, 2008 om 9:54 pm

    Op Nederlandse websites heb ik dit al regelmatig gezien maar het is inderdaad best overkill.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930