No iPhone killer.

Ik heb Ikweetalnimeerhoelanggeleden een iPhone 1.1.2 gekocht, zo eentje die je vanuit NY via de iPhone-lijn (NY-BXL) moest laten overkomen om vervolgens te hardwarematig te hacken. Al die tijd loopt hij zonder problemen, ook al is hij al meermaals tegen de grond gesmakt.Van nature uit ben ik een GSM-fetisjist en wil ik dus bijgevolg ook liefst de nieuwste snufjes. In het verleden zijn al mijn pogingen om écht mobiel te worden op een sisser uitgedraaid. Vorige toestellen waren te traag, te log, niet handig in gebruik, etc… Maar sinds ik m’n iPhone heb is alles veranderd. Soit, daar is genoeg over gezegd en geschreven.

Je bent een fetisjist of je bent er geen; de Samsung Omnia had dus redelijk snel mijn interesse gewekt. De eerste iPhone killer was (blijkbaar) opgestaan. Er zijn een paar vitale specificaties die van de Omnia een waardige vervanger zou kunnen maken: 3G, 5 megapixel cam, radio, built-in GPS, DivX codec, MMS, MP3 ringtones, … Je zou voor minder gaan twijfelen, maar ik ben principieel tegen WIN Mobile. Je ziet ook onmiddellijk dat het touchscreen traag reageert en dat surfen niet echt smooth gaat.

Dit kan nooit op tegen het OS van de iPhone die je zo vlotjes laat internetten. Daar zit’m dus het verschil tussen de twee phones.

Dit gezegd zijnde. Wanneer je gsm types Youtubet, krijg je dikwijls unboxing videos in de results. Op de eerste plaats voor de Omnia staat een opmerkelijke viral. Nice one.

1 Response to “No iPhone killer.”


  1. 1 Bram november 3, 2008 om 7:06 pm

    Ik ben content van men iPhone 3G :p


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031