Schaars goed.

Het zijn zo van die dagen dat je vriendin je overal mee naartoe sleurt; een lichte opflakkering van koopwoede tussen Kerst en Nieuw. Ik volg natuurlijk erg getrouw, en stap elke Mexx, Trent, Tommy, Esprit en Princess mee binnen. Relatief plezant want ik heb als “getrouwheidscadeau” toch even een nieuwe fotorugzak van Lowepro gekregen van the misses. My baby has a place to stay now.

Terwijl zij op zoek was naar een onvindbare, elegante winterjas voor de komende maanden, was ik op zoek naar een even schaars goed; “Maak van je merk een held”. Ik heb nog een weekje verlof  (en zo zijn er niet al te veel) dus zette ik mijn zoektocht naar het boek in. Intussen zijn we twee dagen verder, ken ik het grondplan van meerdere Fnac’s en Standaarboekhandels vanbuiten, maar ligt er nog steeds geen exemplaar op m’n nachtkastje. Het meest gehoorde antwoord van de lieftallige dames aan de infobalie luidt als volgt: “Ja menier, das nen boek waar veel vraag naar is. Als ik die nu bestel, dan hebde dieje rond 15 à 20 januari” of “Ai, die zijn júist allemaal uitverkocht”. Ahum?

Dan bestel ik hem wel even online via Mediaclub, het online bestelpunt dat gepusht wordt door Guillaume’s site. Daar aangekomen, zoek je natuurlijk onmiddellijk naar de bestelknop. En wat zien we daar? Het gekozen item is voorlopig niet in stock.

Guillaume, bezorg ons een adres waar we nog wel een berg van je boeken vinden.🙂

7 Responses to “Schaars goed.”


  1. 1 Jwef december 31, 2008 om 10:56 am

    Kheb em Kheb em!
    Standaard boekhandel…vorige week.

  2. 2 janso december 31, 2008 om 11:31 am

    Welke Standaard dan? More info please🙂
    wanneer vertrek je trouwens naar Australia? En voor welk bureau ga je’r werken?

    Janso.

  3. 3 Ome Pee januari 5, 2009 om 12:19 pm

    Heb em op zaterdag 27/12 in de Fnac Boerentoren gekocht en toen lagen er nog galore…

    Straf ja… In awachting kan je miss deze effe lezen
    http://www.bol.com/nl/p/boeken/copy-en-concept/1001004005906891/index.html
    ook de moeite!

    Tot sewes ofzo😉

  4. 4 havelovewilltravel januari 14, 2009 om 8:27 am

    Ik heb hem besteld bij Roularta. Er is een herdruk onderweg voor midden januari! Ik deel het maar even mee…

  5. 5 Robbie januari 15, 2009 om 9:13 am

    Je kan hem bij Duval Guillaume Brussels aan de receptie krijgen, € 25😉

  6. 6 Guillaume Van der Stighelen februari 5, 2009 om 5:03 am

    En je kan er van mij een handtekening in krijgen als je wil. Derde druk is onderweg.

  7. 7 janso februari 10, 2009 om 11:00 am

    @Guillaume

    Heb intussen het boek van een collega geleend en heb het in een ruk uitgelezen – handige tips en zeer leesbaar! Zou het boek dus graag in m’n boekenrek stallen. Waar kan ik een copie vinden met een handtekening in?🙂

    Janso.


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
december 2008
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031