Antwaarpe is de stad, de rest is parking.

Guys,

Af en toe krijg ik de vraag of ik een oproep wil doen naar lezers, de ene al wat interessanter dan de andere. Vandaar dat ik er meestal niet op in ga, maar deze oproep maakt me wel wat nieuwsgierig.

Pieterjan Fraussen is een ‘oude’ vriend die ook in de reclame (DGNY) verzeild is geraakt, maar nu blijkbaar een bocht maakt naar meer kunstige oorden. PJ is op zoek naar zoveel mogelijk typisch Antwerpse straatbeelden (mariabeeldjes, pakken friet op de grond, trappengevels, graffiti, ..). Laat mij nu toevallig redelijk emo zijn als het over m’n stad gaat. Mensen: help deze mens! Ik ben ook zeer benieuwd.🙂

Thx,

Janso.

1 Response to “Antwaarpe is de stad, de rest is parking.”


  1. 1 pjthematerealist mei 8, 2009 om 12:46 pm

    Gracias. Tot laters.


Geef een reactie

Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Janso tweeting

Bloggup

a

Janso's photostream

Janssen Pharma

San Diego bay

NBC

Coursera

Meer foto's
mei 2009
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031