Zweet.

Het één na het andere afgewerkte product rolt van de band, het is dus soms nogal druk om mooi op tijd leuke dingen op dit blogje te gooien. De campagne die je hieronder ziet, heb je misschien al wel ergens zien opduiken want ze gaat nu haar tweede week in. Ik ben er wel trots op omdat ze gebaseerd is op een goeie insight en omdat de executie ook zeer netjes gedaan is. Het heeft bloed, ZWEET en tranen gekost, we hebben zo ongeveer 26 uur gefilmd in hete lockerrooms en sauna’s, maarrrrr het resultaat mag er wezen. Voor zij die een paar behind the scene shots willen zien, check even facebook.

Ik vind het altijd leuk als een klant ietsjes verder durft gaan dan ze gewend zijn. Good job van Pearle!

www.steamyroom.be

Waar gaat het nu percies over? Elk jaar maken wij een lenzencampagne voor Pearle Opticiens, u allen bekend. Vorig jaar zijn we voorzichtig gestart met de eerste online campagne voor lenzen; headbangers. Nadat dit mooie cijfers met zich meebracht, zijn we dit jaar een stapje verder gegaan; The Steamy Room was geboren.

Hopelijk zijn een goeie insight (aangedampte glazen als je een warme ruimte binnenstapt), een propere uitvoering, een interessant aanbod en sexy lijven genoeg om minstens zo goed te doen als vorig jaar.

Wat zijn jullie eerste reacties?

Ik ben benieuwd. =)

In première ook een paar behind the scenes shot van die zweterige shooting

5 Reacties to “Zweet.”


  1. 1 Stijn april 28, 2009 om 4:53 pm

    leuk!

    Heb je geen cheat code?

  2. 2 janso april 28, 2009 om 7:55 pm

    Nee, dat heb ik niet, maar ik heb wel speciaal voor jou een behind the scenes filmpjes toegevoegd. 😉

    Janso.

  3. 3 Jordy april 29, 2009 om 9:56 am

    Schitterend idee én goed uitgewerkt.
    Dit komt helemaal goed.

  4. 4 Buzzing Bees april 29, 2009 om 3:58 pm

    Ik was al fan van de headbangers, maar dit is ook zeer leuk om naar te kijken. In andere gevallen had ik waarschijnlijk gezegd dat het wat korter mocht, maar nu hoor je me niet klagen.


  1. 1 The Steamy Room: Pearle duikt de zweethut in | Buzzing Bees Trackback op april 30, 2009 om 3:27 pm

Plaats een reactie




Hello world

View Kristof Janssens's profile on LinkedIn

Add to Technorati Favorites

Janso is delicious

Bloggup

a

Janso's photostream

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930